Platepratar Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Selges helst samla, men kan også vurdere å dele opp hvis det ikke er noen som vil ha alt. Bærebruer foran mangler. Er ikke med støtdempere, men senkefjærer 60\40 med papirer. Mangler også den ene todelte nedre bærearmen bak, denne er lik på alle e-36. Har også servotannstang. Klosser og skiver er i god stand, er Ferodo DS performance klosser foran som ikke er stort brukt, de fungerer veldig bra. Bak er det originale skiver og klosser, dette har rusta litt siden det har vært lagret i en litt fuktig kjeller. Kom gjerne med bud. Litt forskjell på størrelsen her ja. Selger den øverste.
Platepratar Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Kunne tenke meg rundt 5 tusen.
Bimmerlars Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 høres 1500 greit ut? Må være uten uling og slakk. Møkk lei diffen min som synger
Platepratar Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Du tenkte da med drivakslinger også? Diffen ula ihvertfall ikke når den stod på bilen min.
Bimmerlars Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Ja, var det jeg tenkte. Jeg har mellomaksel som passer men mangler diffen og drivakslinger. Kommer til Skien og henter om det blir aktuelt
Platepratar Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Ja, var det jeg tenkte. Jeg har mellomaksel som passer men mangler diffen og drivakslinger. Kommer til Skien og henter om det blir aktuelt Hadde egentlig solgt diffen, men det blei ikke noe av.
Bimmerlars Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Har kjøpt 325 diff med brems og tilhørende drivakslinger nå Så jeg står over
Platepratar Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Nå også med hovedbremsesylinder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå