Platepratar Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Ingen som skal sette i gang med et vinterprosjekt?
Platepratar Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Dette er fortsatt til salgs.
bmw-mads Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Mye skal du ha for bremsene med klosser og hoved sylinder? =) passer det på 318?
Platepratar Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Du kan få for og bak bremser med klosser skiver, kalipper med klave og hovedsylinder for 2500.- Om det vil passe rett på en 318 uten å skifte spindel foran er eg usikker på, men har spindelen også. Skal legge ut noen flere bilder. Bak vet eg heller ikke om det passer, hvis du har skiver bak så kanksje det passer rett på.
Platepratar Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Synes det er litt lite når dette er inklusiv tannstang. Men budet er notert. Vil helst bli kvitt dette før nyttår, bare fram til nyttår eg har veksted å lagre dette i.
iNthe Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 mitt bud på diffen står enda, om du ville bli kvitt noe. send meg en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå