maasoey Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Max pris, 20.000. Eventuelt bytte med min E30. Link til salgstråd i signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Står disse på finn.no her og her Til den prisklassen tror jeg ikke du kan forvente rare greiene. Men selvsagt kan enn jo være heldig også da Lykke til i jakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Ligger de så høyt i pris altså? Kunne godt tenkt meg en som var litt falmen i lakken eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Hmm. Jeg kan heller øke maksprisen til 30. Evt innbytte med min e30 + 5.000 i mellomlegg fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hva med denne her? Har stått en stund, så kanskje du kan prute litt http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 560#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå