Kai-P. Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Får nye originale for 1300 samt uoriginale for 1000 kr hos Koed..
-Vegard- Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 har ikke folk bedre ting å gjøre enn å ødelegge salgsannonser?
-Anders- Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Ser ikke på dette som ødeleggelse. Det at fakta kommer på bordet er helt greit for min del. Folk må jo bare få lov til å selge ting så dyrt de bare vil, men da må man regne med at folk informerer hvor man kan kjøpe samme varer nytt for samme pris/billigere. I tillegg er lakkerte lister mindre verdt enn originale ulakkerte i mine øyne.
iNthe Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 helt enig med anders, derfor jeg kom med et bud, som jeg syns det er helt greit å komme med. en salgsannonse på et forum blir det ofte bydd ting for, budrunder og annet snakk. skal du selge noe for en konkret pris går man til finn.no
stefanv Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 jeg hadde ikke noen peiling på hva de listene kosta, derfor skrev jeg en pris.. selges for 500 + frak.
zomax Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 jeg hadde ikke noen peiling på hva de listene kosta, derfor skrev jeg en pris.. selges for 500 + frak. lakk kode? det står på demper tårn fører side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå