Kristian H. Foss Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Trur det er det mest stusselige jeg har sett på lenge, men samtidig veldig morsomt å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 lyst å dele en link eller noe så vi kan se ..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 lyst å dele en link eller noe så vi kan se ..? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 jeg så en kul bil en gang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 fy feite den var rå ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Haha, var så opptatt med noe så jeg glemte linken... Sorry folkens! http://www.youtube.com/watch?v=y-ib7KjX1Zk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hehe, tror de det e drifting så lenge det skriker i dekka eller. Kjører jo bare rundt i ring jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Han i den røde begynte å få det til etterhvert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Føler at uttrykket LOL kommer til sin rett her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 ennå en 316 compact dette er vel kansje hakket bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 to drittgubber som kjører i ring mens det innerste hjulet spinner, på våt asfalt heftige saker. syns forresten compact er gode sladdebiler, men hva dessa driver med lurer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 er compacten feilhjulstrekk eller ??? dette var bare tragiskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hehe, de jeg kjøpte min compact av trodde det var feilhjulstrekk. Og de hadde hatt den i 10 (TI) år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Takk Kristian, Har tenkt på det i hele dag om du skulle komme med noe,,, det var virkelig verdt å vente på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Drifting fikk de kalt det faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå