Kjetta Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Som det står i tema, hvordan se forskjell på diff.sperre har vært inne på delekatalogen www.realoem.com/bmw og sett og der er det 4 bolter hvor stikkakslingene kommer inn, og på den jeg har er det 6.. er til e30, har lest litt på forumet men finner ikke noe svar, ser at det står noe om stor og liten diff. hvordan ser jeg forskjell ? denne her skal byttes lagre i , er dette en jobb som bør leveres bort eller er den grei å gjøre selv? har sett at det er noen merker på kronhjulet kan se ut som om det har revet litt, har dette noe å si på ulyd i diff? kan det være det som har gjort det og ikke lagrene? ps. hjelp
Jealous_much Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 E30 har vel bare 4 bolter på stikk aksling så kan vel ikke være E30den har stått på orginalt...
325icab_88 Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Store diffen har 6 bolter pr stikkaksel
Kjetta Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 så det kan stemme da at denne har stått på e30 før, fikk den med 318is'en når jeg kjøpte denne.. det er noen merker på kronhjulet akkurat så den er blitt litt revet / hatt ett hardt liv, kan dette være årsak til ulyd?
Jealous_much Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Ja jeg mente seff 4 bolter på mellom aksling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå