Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

På en måte så håper jeg at det IKKE blir e92 M3. Håper at dere heller har valgt å bygge en e92 som ikke er så rå, og som mange vil påstå er "ferdig" orginalt, men at dere heller velger en "vanlig" utgave med stort potensiale. Tror uansett bygget blir hefti :twisted:

Holder fortsatt en knapp på å snart få se en BMW diesel 4x4 herje i Breisladden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joar har lovt meg en hel julimåned på Ringen med denne bilen 8)

He he, jasså :) Det kan jeg ikke huske :lol:

Men det hadde ikke vært meg imot på Ringen en måned med denne bilen 8)

Som sagt tidligere dreier det seg om en 2 dørs, med andre ord coupe :wink: Bilen befinner seg et stykke fra meg, så skulle få tilsendt de første bildene. Men har ikke mottat de enda.... :cry: Håper de ligger klare på Pc´n på GS Bildeler i morgen [-o<

Det kommer også bremsepapirer i nær fremtid av standard-motoren, som er svært respektabel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joar har lovt meg en hel julimåned på Ringen med denne bilen 8)

He he, jasså :) Det kan jeg ikke huske :lol:

Men det hadde ikke vært meg imot på Ringen en måned med denne bilen 8)

Som sagt tidligere dreier det seg om en 2 dørs, med andre ord coupe :wink: Bilen befinner seg et stykke fra meg, så skulle få tilsendt de første bildene. Men har ikke mottat de enda.... :cry: Håper de ligger klare på Pc´n på GS Bildeler i morgen [-o<

Det kommer også bremsepapirer i nær fremtid av standard-motoren, som er svært respektabel :D

Og når du får bildene legger du de rett ut her, ikke sant? Åssen går det med de stolene jeg skulle kjøpe av deg forresten?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 330d xDrive Coupe jeg da... :P

det hadde vert tøft eller en 535xd. er jo mindre av disse bilene en det er m biler i norge syns jeg

Det er bare synd BMW ikke leverer en 535xd.. Største motoren i kombinasjon med xDrive på E60/E61 er 530xi eller 530xd.. Eller som det nå heter.. 530i xDrive elle 530d xDrive..

Skal bli spennende å se bileder og oppdateringer på dette prosjektet. Det må jo bli noe enormt gromt noe.. 8)

stemmer det tenkte ikke på det var lørdag og jeg hadde tatt meg godel øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...