Gå til innhold

GS Bildeler´s E92 M3 solgt!


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Synes Gs M3n har tøff lyd, men synes den skjærer for mye i ørene som nevnt tidligere. Selv synes jeg åpen wg høres helt jævlig ut, er jo nesten som en stor eksoslekkajse.

Lyden var grei den i mine ører, men da på avstand (langt borte på campen nedenom slaktern) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å knipse bilder av M3en rett før den gikk i dekkstabelen.. :/

Angående lyden, så har jeg ingenting imot denne lyden :D

Var relativt høyt fra mange av de andre derimot :P Spesielt siden jeg satt helt nede ved banen, midt på langstrekka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpen wg er kanskje tøfft i 30 sekunder etter det noe herk.. Er for mye lyd.. Digger lyden på gs bilen for den har fint snerr.. meeeen.. den er for høy... I bilsport håndboka står det vel 89 eller 90 db for racing klassen.. bygger man løpsbil får man innrette seg deretter.. jeg har iallefall gjort det.. Yngve holdt seg.. Og flere og de fleste.. Gatebil har vel disp fra disse støykravene tror jeg.. Er en del av gatebil extreme bilene som ikke oppfyller db kravet.. Lurer på hva de andre guttene gjør når de kjører gt og forskjellig med bilene sine for der følger de bilsporthåndboken og de er max 89 eller 90 db..

Synd og høre om dekkstablen Morgan.. Får ringe opp og bestille meg litt så dere har og bygge opp igjen bilen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke jeg tilstede, men i alle fall på tidligere treff. Så oppfattes lyden på bilen som høy i forhold til en del andre biler. Mye av dette skyldes at eksosen går ut på siden, slik at eksoslyden slår direkte mot de som står på sidene. Tror nok lyden ville ha blitt oppfattet som mye svakere hvis eksosen hadde gått ut bak på bilen...

Men lav lyd har den nok ikke uansett :wink: Er det ikke sånn at lyden er halve opplevelsen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke jeg tilstede, men i alle fall på tidligere treff. Så oppfattes lyden på bilen som høy i forhold til en del andre biler. Mye av dette skyldes at eksosen går ut på siden, slik at eksoslyden slår direkte mot de som står på sidene. Tror nok lyden ville ha blitt oppfattet som mye svakere hvis eksosen hadde gått ut bak på bilen...

Men lav lyd har den nok ikke uansett :wink: Er det ikke sånn at lyden er halve opplevelsen... :)

Har ikkje vurdert å legge den ut bak da? :)

Eller kanskje dempe litt? Da får man finere lyd og!!

Såg berre på den grå Volvo 240`n fra Bergen kor fin lyd det var i den med V8`er og myyykje demping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den Volvoen imponerte faktisk, til Volvo å være! :) Ikke verst lyd på den heller, hehe.

Han som eige den bur i Bergen men er 10-15 min herifra :)

Dyktig sjåfør med totalt roen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...