Rayman Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Veldig rått prosjekt dette, for å ha tatt toppen av kaka så hadde det gjort seg med eit G-Power hurricane kit med twin-kompressor
R Andersen Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 turbo2 skrev: Helt enig i det, men da er det vel ikke riktig å kalle det værst heller? Er sikkert mer enn nok hk, er ikke det jeg mener, men hadde det ikke vært kulere å ta den helt ut da?Er jo 4-5 bmwer jeg kommer på i farten bare i norge som er grommere... De har vel ikke sagt at de skal være værst, men at de skal bygge Norges råeste BMW, og i ordet råeste, så kan det jo menes mer enn bare motor.. Dette skal nok være en bil som kan brukes i det daglige, men med litt ekstra av det meste, og det er sjelden en 1000 + hk bil er så egnet til det..
turbo2 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 ja, å skille seg ut på gatebil med en Bmw skal litt til om dagen, om det er det som er meningen...Gatebil Taxi e90en har jo kjørt snart 15 000km med mer effekt bare den.. Å er poenget å ha enda en ny dyr bil stående på en stand, så er hele bygget helt bortkastet spør du meg, så jeg HÅPER i allefall riktig sjåfør får voldta den ordentelig på banen.
turbo2 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 JE Motorsport skrev: Jeg tenkte jeg måtte lage en prosjekt-tråd om bilen GS Bildeler skal bygge.Dette kommer til å bli noe av det råeste bygge av en BMW noen gang. Jeg skal forsøke å kommer med oppdateringer og info med bilder av bygging av både motor og karosseri i tiden fremover. Skal enda ikke avsløre hvilken bil dette dreier seg om, men kan si at pr. dags dato finnes det ingen sånn BMW som er planlagt her på bane i Norge. Eller Europa for den saks skyld Så da er det jo lov å gjette hva slags BMW GS Bildeler skal bygge Denne bilen kommer etterhvert til å dukke opp på messer og selvfølgelig på banetreff som f.eks Gatebil. Kan love at denne kommer til å bli både sett og hørt Annbefaler alle å følge med på denne tråden, og jeg gleder meg noe vannvittig \:D/ Sorry..står det råeste, ikke værste bygg. Og etter MITT syn, kan ikke det råeste bygget bli en hverdagsbil uansett..men det er bare MIN mening. Å bygge en 1000 hk bil, som kan brukes og virker, er kun ett spørsmaål om å bygge riktig det vel?
B3KK15 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 turbo2 skrev: Å er poenget å ha enda en ny dyr bil stående på en stand, så er hele bygget helt bortkastet spør du meg, så jeg HÅPER i allefall riktig sjåfør får voldta den ordentelig på banen. enig i den, fleste gromme bilene pusler jo bare litt rundt bana iblandt. bedre med en litt billigere en som dom faktisk bruker
turbo2 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 eller gjerne hærje vilt rund banen med en dyr bil også, om man har råd til det
JE Motorsport Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 He he, effekt er morro det . Men som R Andersen er inne på,det hjelper jo lite å ha 1000Hk hvis man får bare 200 av de ned i bakken. Noe som etter min menig er tilfelle i alt for mange "overtunede" biler. Men smaken er som kjent som baken.... noen liker å spinne, andre liker at det går fremover Er ganske sikker på at denne bilen ikke vil trekke noe mindre oppmerksomhet en f.eks E90 gatebil taxien på treff Målet med bilen har aldri vært og kommer vel heller aldri til å bli og bygge den mest syke motoren, MEN derimot komme med en bil som er unik fra det som er blitt gjort tidligere. Er jo heller ingen av oss som er "rakett"-forskere på motorbygging, så derfor håper vi å ha funnet balansen mellom effekt og holdbarhet Samtidig så er jo kombinasjonen av V8´r og presse noe nytt i E92 M3. Er vel ikke så mange som har sett det "live" enda?!
turbo2 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Nei, blir spennende å se hvordan den virker. Enig i at gatebiltaxien ikke er så spennede lenger, men det er ikke mange som har flere km bak seg på bane, med den effekten, enn den bilen. Blir jo helt klart ett blikkfang, men den MÅ brukes! Det er helt vesentlig. Og spinning utelukker ikke fremdrift, det er bare å justere med hæyrefoten det, se på Vidar strand sin M5, 9,84 på 402 meter og sidlengs så langt du vil på mantorp.. Der har du både feste og blårøyk! http://www.youtube.com/watch?v=WDQI4YaBnLI
R Andersen Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 JE Motorsport skrev: Er vel ikke så mange som har sett det "live" enda?! Jeg har det hvertfall..
E30_Dale Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 JE Motorsport skrev: JAL_535i skrev: Kan det ha noe å gjøre med utformingen av motoren å gjøre? Er jo store stempler og lite slag på denne motoren. Ja, det har nok også en god del å si Her er forøvrig data på det: Slaglengde/boring i mm 75,2/92,0 Genialt flott E92 M3 dette her... Ikke for å være negativ men stemplene er jo ikke så store, S14B25 har jo 95 mm i boring, men men... Veldig anvendelige brukshester på denne E92 M3'en, både til bane og hverdag.
JE Motorsport Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 E30_Dale skrev: Genialt flott E92 M3 dette her... Ikke for å være negativ men stemplene er jo ikke så store, S14B25 har jo 95 mm i boring, men men... Veldig anvendelige brukshester på denne E92 M3'en, både til bane og hverdag. Det er sant, men så har jo den slaglengde på 87mm da Uansett blir litt feil og sammenligne en firer med en V8. Poenget tidligere i tråden var at stemplene er overkvadratiske.... Har vel også skjedd litt konstruksjonsmessig/teknisk på disse årene Etter å ha sett bilen i bremsebenk, så ser det ut som den tar seg frem Det er jo tross alt en bil som i fabrikk stand gjør 0-100Km/t på 4,8 sek...
Gunnar Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 De fleste har nok "Wow'et" litt når den hvite supercharged-M3en har kommet brei opp fra slakteren, og denne har mer effekt enn den, så jeg tror det blir gromt!
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Bøøøs bil, det karroseriet der er bare max egnet for å bli ekstra deilig med litt senking og hjul. Det kommer forresten en bmw med v8'r og overlading til med sånn ca dobbelt så mye effekt til sommeren,bilen er ferdig og bygget er sinnsykt. stå på videre..
JE Motorsport Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 jarmund e30m3-v8 skrev: Det kommer forresten en bmw med v8'r og overlading til med sånn ca dobbelt så mye effekt til sommeren,bilen er ferdig og bygget er sinnsykt. stå på videre.. Du tenker på E30´n som sto hoss ESS ? Eller din? Eller er det samme bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå