nohr Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Har akkurat kjøpt ny bil og med denne bilen fulgte med defa alarm.. Problemet er att jeg ikke får denne til å fungere. Har funnet ut att fjernkontrollen er defekt når det gjelder av-knappen. Har holdt på å trykket litt,men det eneste det har resultert i er att lysdioden blinker hurtig i noen sekunder når man åpner døren med tenning/motoren igang.. Ellers er alt dødt.. Håper noen kan gi meg svar på hva problemet kan være.. Kjekt att det fungerer når det sitter der.
Astri Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Hmm, da ville eg tatt turen til en defa forhandler hos deg og fått sjekka om det bare er kontrollen det er problemer med. Kjøpte meg nettopp ny kontroll til min, da plata i knappene var utslitt på den gamle. Hvis du fikk med alle papirer på alarmen, og et etter annet nummer de må ha for å programmere ny kontroll til deg er det en fordel. Det kosta 380 kr og 45 sekunder, så var det fiksa.
nohr Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Har vært å sjekka kontrollen..som sagt så var på-knappen ok men ikke av knappen..Men skulle uansett ha vært noe uling eller blinking etc når alarmen ble slått på og deretter utløst.
Sir Hofstad Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Beste måten å "reparere" på er å demontere hele defaen og få inn noe som virker...
carlhaakon Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 defa er ikke noe og satse på etter mine erfaringer, min har blir reparert gang på gang og klikker etter en liten stund. sto sist en hel dag mens bilen ula på en parkerings plass og etter det kobla jeg ut hele saken
nohr Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Ja,de to siste innleggene var VIRKELIG til hjelp med tanke på mitt problem! Noen som har litt erfaring med slike alarmer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå