Lex-Talionis Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hei. Tenker på å sende bort toppen min overhaling og sveising av vannkanaler i vinter. Da jeg hørte at toppen kan sprekke med trykk over 1 bar? stemmer dette? Er det noen her som kjører med litt effekt uten at dem har sveisa toppen? Hvordan funker denne sveisinga? Bryter forbindelsen mellom blokk og topp? så man må ha 2 radiatorer,2 vifter etc? Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Joa, de kan sprekke. Du legger bare en sveis i vannkanalen så det bare er 2 hål igjen. Deretter freser du den plan... Trenger ingen ekstra forbindelse/radiatorslange/vifte etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 okei da skjønner jeg.. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Joa, de kan sprekke.Du legger bare en sveis i vannkanalen så det bare er 2 hål igjen. Deretter freser du den plan... Trenger ingen ekstra forbindelse/radiatorslange/vifte etc ehh 2 hull er vel litt lite, man sveiser igjen hele vannkanalen for og så borre opp hull i samme dim som toppakninga, da hullet under toppakninga er avlangt og ca 5cm langt, lett å få dårlig anlegg på pakning og fare for lekkasje der, har en topp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Joa, de kan sprekke.Du legger bare en sveis i vannkanalen så det bare er 2 hål igjen. Deretter freser du den plan... Trenger ingen ekstra forbindelse/radiatorslange/vifte etc ehh 2 hull er vel litt lite, man sveiser igjen hele vannkanalen for og så borre opp hull i samme dim som toppakninga, da hullet under toppakninga er avlangt og ca 5cm langt, lett å få dårlig anlegg på pakning og fare for lekkasje der, har en topp jeg Jepp, og finns bilder inne på PPF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 jaja det blir jo litt mer enn 2 hull, men lett forklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 trur det er 8mm borr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Okei 325ixturbo: Okei, er det orginal innmat i toppen eller? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå