Gå til innhold

Få ut baksete og et panel, e46. Håber på raskt svar..


Oslo
 Share

Anbefalte innlegg

Holder på å installere forsterker i bilen i kveld, men føler meg litt dum, jeg får ikke ut baksetets rygg....

Der skulle være 2 skruer nederst i hjørnet, ved selefestet tror jeg, men jeg finder de ikke....virker også som setet sitter fast på midten, rett under der hvor den midterste nakkestøtte sitter, har dette forbindelse med et par "rare" skruer der sitter i koffertrommet??

Ellers kan jeg kanskje la kablen gå igjennom det store hullet der er igjennom under armlenet, men da får plastpluggen der holder teppet i koffertrommet kanskje ikke plass...

Også, tenkte jeg skulle la kablen gå på høyre side av bilen, sikkert ikke det smarteste heller for ved føttene foran, oppe under sitter et plastdeksel jeg ikke helt kan se hvordan skal komme av...kanskje det letteste er å bruke venstre side av bilen....

Radioen skulle demonteres ved å ta av dekorasjonslisten der løber under ventilasjonsåpningene i midten, der skulle sitte skruer, sant? Listen skal bare vippes av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, er utført.

Er der virkelig ingen der vet hvordan bakseteryggen tas ut da....

Også, etter å ha tatt av b-stolpens panel (ja, jeg vet, trengte ikke det!!) hvordan får man det på igjen? jeg har nesten ødelagt den ene av de to plastdingser der sitter for neden, får den ikke ut, og panelet kan ikke settes på uten de blir tatt av og satt på panelet først, tror jeg....må vel kjøbe nye plastpropper da, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...