Ond Racing Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Har en 4-dørs sånn med en del rust, vurderer å ha den som isbil eller hogge den opp. Er påkostet utrolige 40000kr på motor!! Dette er byttet: * Nytt originalt topplokk * Ny radiator * Ny vifte med viftekobling * Nye plugger med fordelerlokk og kabler * Ny regreim med alle stramme/løpehjul * Noen nye kjøleslanger * Reimskiver og reimer Alt er reparert på merkeverksted!! Pluss helt sikkert mer som jeg ikke husker i farta. Er det noen som kunne tenke seg å gi et skikkelig godt bud på en komplett ombyggingspakke? med gearkasse, mellomaksel og det som trengs for å få bygd om bilen sin til 325? Motor sitter i bil nå og kan prøvekjøres før evt handel. Bilen har ikke vært kjørt med siden motor rep i slutten av 2005. Den starter momentant og går som ei klokke. Er ikke int i å selge dette her for spottpris. Kom med et skikkelig bud så blir vi sikkert enige. Dette er en mulighet for å få tak i en m20b25 i skikkelig god stand!! Bærearmer bak med skiver skal jeg ha selv, og det er ikke diffbrems på den. Hvis bilen blir hogd så sitter det el ruter foran og bak pluss el takluke men dette blir ikke tilsalgs før motor er solgt. Ring meg på 91894771 eller PM for bud/spørsmål.
Sir Hofstad Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Skulle vært mye rust før jeg hadde solgt en slik i deler
Sir Hofstad Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Skjønner det. Første bimmern min var en 84 320 som jeg reddet fra hugger. Sveisa inn nye innerkanaler, gulv osv, osv. Byttet den i touringen jeg har nå. Han fyren ble påkjørt dagen før jeg skulle kjøpe 320 tilbake. Fikk 38600 igjen på forsikring... Men hjelper ikke deg det. Hadde hatt plass og holde på hadde jeg reddet denne
Ond Racing Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Er vel ikke helt tapt denne bilen heller men den er skyldig to årsavgifter i tillegg så da gidder ikke jeg redde den lenger..blir for mye jobb og penger synes nå jeg da.
Ond Racing Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Kan og evt byttes i en styggt å si det men en Auda av den gamle typen med 5 syl 4X4..spiller ingen rolle hvilken stand..nesten....
stuggu Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Bud frå Ben Cartwright, 12000,- for motor +++ Ben
MGR Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 den hadde vært fin dele bil, viss du ikke sku hatt bakstillinga sjøl:P og bare den hadde stått nærmere..
Ond Racing Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Ingen som trenger en M20B25?
Bmw_smurfen Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 kosta på motoren 40000?mye skal du ha for hele bilen a?
Ond Racing Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Mener selv dette bør være verdt ca 20k for en sånn motor med komplett drivlinje. Får jeg ikke det går bilen en hard vinter i møte på div isbaner All jobb er utført hos merkeforhandler i Oslo.
Ond Racing Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Da er motor og gear solgt.. El ruter og takluke vil også bli demontert. Noen som trenger andre deler er det bare å si fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå