Gå til innhold

Hvilken olje skal jeg bruke

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har dere ikke Mekonomen eller BMW i Bergen?

På onsdag gikk jeg for å hente deler som jeg hadde bestillt. Utav de delene var det en bolt jeg var litt usikker på om jeg trengte, så jeg spurte på tlf om det var greit å bestille den men at jeg lot være å kjøpe den hvis den ikke var nødvendig. Han jeg snakket med sa det var helt greit.

Når eg skulle hente det jeg skulle ha utenom den bolten, spurte han som ekspederte meg sjefen sin om hva han skulle gjøre med bolten. Han kom bort til meg og sa at sånn gjorde de det ALDRI. Bestillte man noe MÅTTE man kjøpe det. Jeg refererte til tlf samtalen, men han nektet på at noen kunne der kunne ha gått med på det. Så sa han bare til fyren som satt i kassen: fra no av skal HAN DER betaler på forrhånd ved bestilling. :shock:

Pga dette kommer jeg ikke til å handle der mere :twisted: . GSbildeler har og åpnet 200 meter lenger nedi veien, så jeg takket pent nei til alle delene og ruslet ut. ALRDI mere inn på Jæger Sentrum :twisted:

Skrevet
høres ut som god gammaldags kommunikasjonssvikt... skjer så altfor ofte!

Ja om det så var en feil, så er det uansett ikke min feil..... Sløkket at noen kan være så frekk og si HAN DER skal hvertfall betale på forhånd. Og jeg spurte han og om han trodde jeg løy...

Fyren spurte tilbake om eg trodde han løy. Det er litt rart at han kan gå god for hva alle sine ansatte sier uten å en gang forhøre seg med eventuelt den som kan ha tatt bestillingen.

f eks så skjedde det at jeg fant ut en gang at jeg ikke trengte en del jeg bestillte hos GSbldeler... Ringte opp igjen dagen etter og spurte om den var på vei, tilfelle det gikk an å avbestille. Han sa den allerede var sendt.

Jeg hadde seff tenkt å kjøpe den, men fikk beskjed av en hyggelg kar i tlf om å bare sende i retur, ingen problem. Jag tilbød meg å hvertfall dekke porto, men han sa det var heller ikke nødvendig.

Og no viser det seg at det er lagt inn rabatt på alt jeg har bestillt ettertid.

... :D

Gs bildeler taper ikke på meg som kunde, det kostet de kansje ltt ekstra men det tjener de fort inn på f eks at jeg no nevner den gode servicen, imotsetning til Jæger Sentrum bergen som behandlet meg som dritt. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...