Gå til innhold

forslag til oss som spør etter biler til salgs

Nino
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og blar igjennom autodb og finn. Er på utkikk etter en ny bmw. og som gjort før. av både meg og mange andre. Om vi finner en interessant bmw. så spør vi her på bimmers om noen kjenner til bilen osv.

og det er jo mange som har blitt reddet ifra å kjøpe katta i sekken takket være bimmersmedlemmer :D

så til forslaget:

Når vi starter en ny trad, kan vi ikke da legge ved regnr i første post. slik at vi kan søke opp bilen her.

eller blir det uetisk av oss?

jeg bare spør :D

syns det liksom var en god idé :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme at jeg ser den uetiske siden ved å legge ut reg nr. men, samtidig så er det som jeg sa. at det er mange som er reddet ifra katta i sekken takket være forummedlemmer her.

Det er kanskje andre løsninger enn akkurat reg nr. Jeg tenker umiddelbart kanskje ett eget underforum.

Flere synspunkter enn mitt eget snartenkte lille meg hadde gjort seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig hva er uetisk med å legge ut regnummer på en bil man ønsker å kjøpe så lenge man har funnet nummeret i annonsen eller det er publisert i annonsen?

Strengt tatt ser jeg ikke det store problemet med å legge ut regnummer uansett da motorvognregisteret ikke akkurat er et lukket system hvor du må dokumentere godt hvorfor du skal informasjon til å begynne med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...