Gå til innhold

takluke tadd kveld


bmw2drs
 Share

Anbefalte innlegg

hei.

pluttseli her en dag jeg skulle ut med bilen så virket ikke takluka, ingen lednings brudd eller noe som jeg kan se. kan det være motor til takluka?

Du kan jo måle spenning på ledningene inn til motor.

Evt. skru løs motor og teste om den funker.

Ingen sikringer som har gått?

Har du EL-Vinduer i bilen? Funker dem??

(Tenkte på rele som styrer alt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem. Fungert helt topp inntill idag da den plutselig var død. Prøvde kikke litt på sikringer men alt var på tysk så får lete etter hva taklukke heter på tysk i såfall om ikke reset fungerer. Leste på en tråd om resete ved f,eks bytte av batteri. Trykk knappen opp 16-17 sek. Får dessverre ikke prøvd dette selv før imorgen da bilen står et annet sted nå. Har du koblet fra batteriet?

Edit: hørte faktisk liten lyd når jeg tenker meg om men kun når jeg trykket knappen opp 1-2 sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem. Fungert helt topp inntill idag da den plutselig var død. Prøvde kikke litt på sikringer men alt var på tysk så får lete etter hva taklukke heter på tysk i såfall om ikke reset fungerer. Leste på en tråd om resete ved f,eks bytte av batteri. Trykk knappen opp 16-17 sek. Får dessverre ikke prøvd dette selv før imorgen da bilen står et annet sted nå. Har du koblet fra batteriet?

Edit: hørte faktisk liten lyd når jeg tenker meg om men kun når jeg trykket knappen opp 1-2 sek.

hvor er denne reset knappen? er forresten en 320i coupe 92 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...