Lex-Talionis Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Hei. Driver å skal koble opp igjen lambda min etter motorbytte. Jeg la merke til når jeg tok det fra hverandre at det er 3 ledninger ut fra den, en gikk til måleren min inne i bilen, en hvit ledning rett i karosseri og en svart som ikke går til noe? Kan dette være riktig da?
Lex-Talionis Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 nei, står bosch et eller anna på den.. Går 2 hvite ledninger ut av den, og en svart.. den ene hvite til jord, og den andre hvite opp til måleren. Den siste svarte var ikke koblet til noe når jeg fikk igjen bilen fra protrim.. Dem som har kobla opp datasprutet mitt. Syns det bare er rart at den bare er jorda ? Kan ta bilde av den, 2 sek
Lex-Talionis Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 her er 2 bilder av lambda.
esben86 Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 den tredje ledningen er til forvarming av lambdasonden for å få måling fra den tidligere. har egentlig ingen praktisk betydning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå