Lex-Talionis Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Har en tjukk ledning som vist på bildet som jeg ikke vet hvor skal. Ikke bry dere om rotet i motorrommet er under oppbygging hehe På forhånd takk Mvh Espen Bekkhus
Fliid Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Batteriet bak ? Ser ut for meg som kabelen kommer ifra splitt boksen til + på batteri. Denne kabelen skal da til Starter, så går det en fra starter til Dynamo.
325ixturbo Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 for meg så ser det ut til at den ledningen skal på starteren, er det tec2 jeg ser der, du har den på samme plass som meg ser jeg,
325ixturbo Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Batteriet bak ? Ser ut for meg som kabelen kommer ifra splitt boksen til + på batteri. Denne kabelen skal da til Starter, så går det en fra starter til Dynamo. slått på målstreken
Lex-Talionis Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 ja, batteriet bak da setter jeg den på starteren. Har techgt tror jeg sprutet mitt heter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå