M3 Yngve Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 trenger nyrene til grillparty ! He he, de har jeg solgt å ikke skyld på meg at de hadde høy "svenske look" Så må nok grille på noe annet.
AlXz Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Griller fint her dem Har du fargekode på bilen? Eller navn på fargen?
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Bensinpumpa? har en 92 325i, passer den? Har bensin pumpe jeg. Skal prøve å se hva som står på den. Så går det sikkert ann å skjekke dele nr?
AlXz Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Skal funke med 325 motor og 316 bensinpumpe, osv. så vidt jeg vet. En kammerat jeg hjalp på bytte motor gjorde det.., så tror dem er like alle sammen
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 er stolene solgt? Ja, de er solgt. Har kun bak sete, carbon panser og noe småtteri igjen.
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 selger du eksosanlegget? Det følger med motoren, dessverre.
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Innerskjermer foran? Passer det cab og? Det ville jeg tro, men er ikke noen sånne plastik innerskjermer på denne. De er vekk dessverre.
M3 Yngve Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 solgt lykter? Ikke bak lyktene. Har carbon panser, strøkent sort bak sete uetn arm lene, og alle lister inni bilen, bremse kraft forsterker og div småtteri igjen av bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå