bujk1 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Da har jeg gått til innkjøp av en BMW 316TI compact e46. Lyst til å freshe opp utseende litt, noen som har forslag på hva som kan gjøres? Ønsker en "clean look" Har bestilt meg original spoiler til bilen. Noen som kan photoshoppe bilen min med noen fete felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bujk1 Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bujk1 Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bujk1 Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Har sett litt på disse felgene. Vil denne dekk dimensjonen passe bilen? Bilen har sportsunderstell så fabrikksenket 15mm 225/40-18 225/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Fin bil! Ser etter felg jeg også,vet du hva som passer? Fått noe annen pynt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå