lloydsb Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Hva heter den fargen (lakkoden)? e36 coupe
Kobar Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Er ikke det Mauritzius blau? var litt mørk, men tipper det er den!
lloydsb Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 er ikke Mauritzius blau hvertfall det vet jeg... andre? godt mulig det er montreal blau.. noen som vet sikkert.
lloydsb Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Tror det er som ehrnst sier jeg. andre som også mener det? fant ikke det navnet på ->Fargekoder
ehrnst Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 er ganske så enig ja. har den fargen på touringen min dårlig bilde jeg fant i en annen tråd
bård Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Tviler på at det er Montereal 297. Ser litt lila ut så tipper heller mot Mauritius 287 jeg altså..
R Andersen Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Kan være daytonaviolet og madeirasort også.
HappyHenke Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Ser veldig montrealblå ut. Den kan se veldig blå eller veldig lilla ut avhengig av lysforhold.
lloydsb Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Ser veldig montrealblå ut. Den kan se helt blå eller helt lilla ut avhengig av lysforhold. ok, er jo ikke Pearlcolor. Trodde det var sånn som bytta farge, eller er jeg helt ute å kjøre. heter din?
HappyHenke Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Ser veldig montrealblå ut. Den kan se helt blå eller helt lilla ut avhengig av lysforhold. ok, er jo ikke Pearlcolor. Trodde det var sånn som bytta farge, eller er jeg helt ute å kjøre. heter din? Er ikke pearlcolor nei, men lakken har en veldig fin effekt mellom blå og lilla. Hadde noen gode bilder som viste dette på pcen før, men nå er de vekk dessverre. Her er et som viser det lit. (Sorry for vinkelen, det er fra den tiden jeg trodde at bilder tatt på skrå fortsatt var kule) (Tatt i et blålig lys fra en lyktestolpe) (Ute i normalt dagslys) (Bilde fra da jeg kjøpte den, dårlig kamera, og overskyet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå