Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal ha min bmw 740 e38 inn på besiktning (eugodkjenning i sverige) og på feil så står det at jeg må bytte "spindelled" begge sider fremme. Hva er dette og koster det mye? Spindelled er det svenske ordet, vet ikke hva det heter på norsk.

Skrevet

Okej;) takk. Ringte BMW i arendal, og sa at begge spindelled måtte byttes, og da begynnte han å prate om noen stag som kosta 2-4000 kr pr. stk. Og at det var mye jobb. Virker jo ikke som det når jeg leser i den tråden du linka til?

Skrevet

Og jeg vet jo ikke om spindelleddene er byttet av forrige eieren, hvordan kan jeg finne ut det når jeg ikke får tak i han lenger? Bilen er jo god å kjøre.. Merker ikke noe galt, men litt kjedelig å kjøre helt til Sverige, også kommer den ikke igjennom besiktningen. Da er det bedre å fixe det på forhånd

Skrevet

Har vært på BMW nå, og de skjekka det, gikk ikke å bare skifte / kjøpe bare leddet, så måtte kjøpe armen det sitter på også. Kosta 1800 kr. Er dette vanskelig å skifte selv, eller bør jeg betale 1200 kr for at BMW skal skifte det?

• 3 weeks later...
Skrevet

Fikk akuratt en kompiss som er mekaniker til å bytte spindelledd på bilen. Ble som ny å kjøre, ingen "klunking" på humpler, og sporet mye mindre enn før=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...