Estil0 Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Hei, jeg beggyer om en e34 520 fra automat til manuell. har skrudd av girkassen som er defekt, men naturligvis er det ikke vanlig clutch på automat. det sitter en diger sak utenpå svinghjulet. der er det ingen skruer, men er det noen som vet hvordan jeg får av den, så jeg så får av svinghjulet som sitter bak den ? På forhånd takk. Torgeir.
Mpowerman Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 På høyre siden av motoren i fartsretningen er det ett avlangt hull i ett tynt deksel. der er converteren skrudd fast med 3 skruer fra baksiden av svinghjulet. Bare vri svinghjulet 120grader for hver skru du får ut til du har alle 3. Du må ha en 17mm kopp som er passe rett i sporene for å få di ut.
Astri Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 E det konverteren du mener? Slik ser den ut på den siden den er skrudd mot svinghjulet.
Estil0 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Stemmer. Takk for svar. nå er manuel kasse på. Mangler og sette på nye mellomakslingen fra manuell. og montere nytt pedalsett.
Astri Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Fett. Har gjort det samme med min og angrer ikkje et sekund! Lykke til.
vegsir Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 hvor lang tid brukte du på å bytte girkassa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå