KrHeLl Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Bil: Bmw 325i, e36 coupe, M-Tec Spørsmål ang midtkonsoll, tilpassing av stereo/carputer Littt info: Bilens midtkonsoll (der cd/kasettspilleren er), jeg har nå en org. kasettspiller, under er klima anlegget, under der, kjørekomputeren og så et lite rom til diverse ting. Jeg har lurt på om det var mulig å flytte spilleren ned i stedet for det lille rommet, siden jeg vil ha en indash 7" skjerm der spilleren skal være. --> I dag tok jeg ut kjørecomputeren og det lille rommet, bak der var det en sort boks med tilkoblinger (og etter det jeg har funnet ut så er dette "Grunnmodulen" noe jeg ikke vet hva er), og bak er rør og div. til klima anlegget. Evt hvis noen har sett inne her selv, vet dere om det er mulig å flytte "grunnmodulen" for så å sette spilleren på skrått oppover slik at den akkurat går klar av klima anlegget? Hvis dette ikke er mulig, er det da noen som har en alternativ plass for spilleren? Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå