OverKill Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Bilen er bygget om fra 320i, og hadde da ikke dette. Satte i 325i motor, og den går ikke ordentlig. Må den ha lambda tilkoblet da det kan se ut som den motoren skal ha det?
OverKill Posted September 15, 2008 Author Posted September 15, 2008 Og skal betyr MÅ? For å gå ordentlig mener jeg...
Fliid Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Dette er noe ymse angående erfaringer, jeg har både erfart null reaksjon på gange ved montering av lambda samtidig som jeg og har fått positiv tilbakemelding angående gange ved montering av lambda. Så "Må" er vel litt relativt... hehe Men monter denne er mitt tips, avgassen blir jo og bedre, samt forbrenning ; )
tangorev Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Jeg kjører uten med pre-face motor, men med facelift ledningsnett. Går som den skal hos meg ihvertfall;)
OverKill Posted September 16, 2008 Author Posted September 16, 2008 Og du har all facelift elektronikken? Luftmengdemåler, hjerne o.s.v.
tangorev Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Jess, plukket alt fra en 89mod, men har ikke hull til lamda på eksosen så tenkte å se om det gikk uten, før jeg evt monterte. Har kjørt 150mil ca, no problems enda;)
Recommended Posts