Gå til innhold

m20b25/m20b20 Med bilder =)


emil_j
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Som nevnt tidligere, nr på topp trengs, gir da ett større bildet av hva slags motor du sitter med, så lenge du kun har gitt oss ett bildet av innsug så har du kun fått en liten del av svaret. som jeg skrev, "M20B20 innsug ", hva resten av motor er vites ikke før nummer på toppen er fremskaffet. Om innsug og blokk er B20, så tviler jeg med store ord på at du har en B25 bunndel. Folk har sikkert vært borti en slik miks, men og gå utifra at noe så usannsynlig er gjort kan man ikke gå utifra. At du sitter med en komplett M20B20 og ingen deler fra B25 er en overhengende mulighet, selvom jeg skjønner du så gjerne skulle øsnke det var en B25 (ivartfall noe av det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Om innsug og blokk er B20, så tviler jeg med store ord på at du har en B25 bunndel. Folk har sikkert vært borti en slik miks, men og gå utifra at noe så usannsynlig er gjort kan man ikke gå utifra"

Fliid - mener du topp når du sier blokk 1 linje? og, åssen får du brukt b25 bunndel me b20 topp? toppen er vel ikke beregnet for b25 boringa..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemplene vender under deck så boringen betyr ikke noe.

Flere som kjører med B20 topp blant annet på turbomotorer gunnet mere gods/bedre holdbarhet.

Er det M20b25 blokk står det 25 6E eller 25 6k om det er en kat motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hintet til trådstarter ; ) Din kombinasjon er forøvrig meget sjelden etter hva jeg har erfart / hørt om : )

Ja, aldri hørt om det selv.

Virker som han som "bygde" motoren tok bare en haug med deler han hadde

Lmm, btr og innsug fra en 2l , på en 2.5l blokk/topp

Men men, den varver til 7k og går sånn greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...