shibby Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Hei, siden bensinlokket mitt har spretti opp og igjen når jeg har kjørt, må jeg bytte fjæra som holder det på plass. Hvordan bytter jeg den? Hva gjør jeg for å få av lokket? Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Bumper denne Har samme problemet på min, har hatt utallige folk som har kakka på ruta om at lokket er åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Fjera kjøpte jeg på alf lie til femten kroner, men er det noen som har byttet den? Nå er vi flere og;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Alf lie? =O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Dette er en klasikker ett lakkering osv, fjæra blir montert opp ned og lokket går ikke ordentlig igjen spretter opp. Dette gjelder e36 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Litt OT.. Men har bensinlokk med fjer til E34 som funker helt bra. På E36 er det ikke samme type fjer.., der er du heldig om lokket går igjen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Litt OT..Men har bensinlokk med fjer til E34 som funker helt bra. På E36 er det ikke samme type fjer.., der er du heldig om lokket går igjen:P Farge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Litt OT..Men har bensinlokk med fjer til E34 som funker helt bra. På E36 er det ikke samme type fjer.., der er du heldig om lokket går igjen:P Farge da? Calypsrot metallic (Kalyps rød) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Bumper denne, noen som har byttet denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 må bytte den selv, venter på svar så løftes UP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 lokket sitter festa i 2 firkanta hull som du ser meget lett. Er bare å bøye festene unna så skal lokket komme av. Festene og fjæra sitter på selve lokket. "fjæra" eller metallspenna er d bare å bøye litt på så kommer den av. Så er bare å sette på ny metallspenne. KOster vel 20kr eller no på gs. Lønner seg å kjøpe med nytt feste med det samme, fort gjort å bryte i filler det gamle. Skal ta maks 10min å skifte alt:) Sier litt hvor enkelt det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 takk for svar:) Prøvde meg på de festene da jeg kjøpte fjæra, men det ene knakk.. Skal se litt nærmere på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 takk for svar:) Prøvde meg på de festene da jeg kjøpte fjæra, men det ene knakk.. Skal se litt nærmere på det:) Knakk mitt også, blir veldig sprøtt ettersom det sikkert ikke er bytta før. Kjøp nytt, koster ikke mange kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå