pengelek Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Lurer litt på hvordan man nullstiller kjøre computeren på en E38? Har ingen bruksanvisning til bilen. Har trykket på det meste, men hjelper ikke. PS: Noen som vet om et sted på internett jeg kan laste ned manual til bilen min? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Noen som vet? Lurer bare på hvordan man nullstiller feks consume L pr. 10 km, m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 fant du ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 På E46 holder man inne knappen som man blar i kjørekomputeren med når det man vil nullstille vises i displayet. Kanskje det samme på E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 kommer vell litt ann på hvilken kjøre komp. du har.. men, på min med tv og navi så har du knappen du vrir rundt for å bla i skjermen.. velger rett alternativ på skjermen, trykker inn knappen.. svarer ja på spørsmål ang. resette valget. var bare en gammel post så derfor jeg skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Takk for svar, er ikke navi i men, men fant ut i dag ved en tilfeldighet hvordan jeg resatte den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå