-Anders- Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Er det noe hokus pokus? Jeg har delen, og den ser ikke nevneverdig vanskelig ut å bytte, men er det noe man skal passe på? Har erfart at det gjerne er flere måte å gjøre ting på. Takk for svar. Bilen min er mindre og mindre villig til å starte om dagen. Snart starter den faen ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Ikke mer hokus pokus enn at du må av med pladtikken rundt rattstamme. Tenningsbakstykket er da lokalisert. plugg av, skru ut. revers når du skal inn med det nye. Det du må "passe på" er at begge tenningsbakstykkene har samme posisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Ja, da har jeg byttet og det ser ut som mitt tenningsproblem er løst. Var ikke så vanskelig å bytte akkurat. Er bare viktig og skru ut det gamle bakstykket med nøkkel i posisjon "radio på". Posisjon 1 blir det vel. Da har de begge samme posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå