Gå til innhold

Brock b1 9*16 8000,-


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

Du skal få kjøpe dem for 8000,-

Sorry om jeg virka frekk, jeg er bare så jævlig lei av sånne morgenpulere som deg som legger inn sånne dumme innlegg og ødelegger salgstråder.

Og jeg tørr vedde flere hundre kr på at om jeg hadde sagt at du skal få dem for 4000, så hadde du fortsatt ikke kommet og hentet dem.

Det er så mange med den åndsvake stilen du viser her på dette forumet, og jeg er så grundig lei av at dere skal ødelegge så mange salgstråder med sånne dumme bud.

Det virker jo bare som om at de som ikke har penger er de som skriver på forumet her, mens de som har penger skriver på PM. Det er kanskje en grunn til det?

-hylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hylle, folk prøver bare å gjøre folk klar over at prisen ligger på det den ligger hos en forhandler. du trenger ikke å hakke på folk når dem hjelper kjøpere på den måten, sorry men du må jo ta imot råd.

Med den holdningen du har blir det jo ikke no butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hylle, folk prøver bare å gjøre folk klar over at prisen ligger på det den ligger hos en forhandler. du trenger ikke å hakke på folk når dem hjelper kjøpere på den måten, sorry men du må jo ta imot råd.

Med den holdningen du har blir det jo ikke no butikk.

hylle, folk prøver bare å gjøre folk klar over at prisen ligger på det den ligger hos en forhandler. du trenger ikke å hakke på folk når dem hjelper kjøpere på den måten, sorry men du må jo ta imot råd.

Med den holdningen du har blir det jo ikke no butikk.

haha, herregud.

han opplyste om at felgene koster 10.000 nye, og så legger jeg til info at den prisen da er uten dekk. noe som vil si at det totalt koster 15000 for et sett med disse felgene og dekk.

Han som skulle "hjelpe" sa at prisen er 10.000, det er FEIL. rett pris for 4 stk nye felger og 4 stk dekk er 15.000..

Dersom en person ønsker og kjøpe felgene sjekker han nettet selv og finner ut hva prisen på disse felgene er som nye. En oppegående kjøper klarer selv og vite hva. og det er jævlig irriterende med folk som deg som er tror de er bedrevitere, infoen dere kommer med er jo i det hele tatt feil.

Og tror du at jeg prøver og selge felger som ikke er verdt det jeg har satt dem til? Har jeg bedt om BUD i denne tråden? felgene står til salgs for 8000, prute kan du gjøre i afganistan. Jeg er en ærlig person som langtifra prøver og selge folk dritt som ikke er verdt noe.

Det du holder på med er det samme som at morra di er til salgs for 200kr, men så kommer det en kar fra nordland og byr seg og kjøpe moren din for hele 100,- kr uten og ha en grunn. å så kommer det en kar fra bergen og sier det at morra di ikke er verdt en dritt fordi hu har klamydia, og han byr hele 75,-kr.. men så etter at morra di har ligget til salgs i tre uker og du fortsatt vil ha 200,- kr for morra di, så kommer det en kar som veit hva han kjøper, og han har studert at prisen er rett, og at det er kvalitet det han får, og du får da 190,-kr, fordi han legger inn et bud som er LITT mindre enn salgspris.

Det vil si at du er han karen fra Nordland.. og han andre fyren som mente felgene koster 10.000 nye er han fra bergen. og han som faktisk kjøper er en kar som jeg enda venter på skal gi bud på felgene mine.

ikke sånn skammbud som du kom med. men en som kan begrunne hvorfor han vil gi det han vil gi, og ikke bare kommer med tull og vas slik som deg.

Hvis det var flere problemer kan du heller sende meg en PM.

Mvh Hylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...