R Andersen Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Hvor har du kjøpt stativet som du har hengt opp bilen i? Skal gjøre samme jobben selv, og det så suverent ut! Kanskje selge det du brukte...
Kimmit Racing Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 he he.vi må ha litt morsomme navn vetdu:-) bra at du har fått blokka til og holde da for dem er litt sære desse s14 blokkene.driver med samme motor nå og blir spennende og se hvor lenge denne holder. men du har ett vannvittig flott bygge.så den som kjøper denne får en sinnsyk flott m3 lykke til med salget jeg har en ny "ramme" liggende her om du er intr.ARP bolter også
E36Cab1 Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Pga reimene du måtte trekke deg fra drag-racet på Rudskogen i juli i år ? Du kom jo fram til standplass men så måtte du avbryte... Vil berre gratulere med en nydelig bil og ønske lykke til med salget !
m3racing Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Hvor har du kjøpt stativet som du har hengt opp bilen i? Skal gjøre samme jobben selv, og det så suverent ut! Kanskje selge det du brukte... Jeg lagde det selv.
Spiritus Sancti Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Okay, da skjønner jeg Er en på bilforumet som kallte seg Jødahl for noen år tilbake\nå. å klarte ikke helt å skjønne hvordan han skulle klare å få til ett bygg som det her Sitat: "forrige eier sa det var 218hk, eller han trodde da! men da er det ikke noe M30 motor, hvis det er en rekkesekser.. For dette er en 4'er. Bilen er EU godkjent 2 ganger i år.. eneste jeg vet!" Han som hadde den svarte ombygde e30 m3'n eller? Mener og huske noe sånt for noen år siden:P
Spiritus Sancti Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Og nei, m3 racing. Det går ikke ann å regge bilen med turboen. Og ssperformance klarer heller i det..
m3racing Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Og nei, m3 racing. Det går ikke ann å regge bilen med turboen. Og ssperformance klarer heller i det.. De godkjente bilen til helge vik med turbo og 450hk. På vilket grunnlag kan du si at det ikke lar seg gjøre å godkjenne en m3 med turbo?
R Andersen Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 M3racing: Har du flere bilder av stativet? Du er ikke interessert i å selge det?
Spiritus Sancti Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Og nei, m3 racing. Det går ikke ann å regge bilen med turboen. Og ssperformance klarer heller i det.. De godkjente bilen til helge vik med turbo og 450hk. På vilket grunnlag kan du si at det ikke lar seg gjøre å godkjenne en m3 med turbo? Ja, men det er jo mange år siden! Nye regler nå skjønner du.. Bare å begynne å lese her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=86467&start=0
Kentan-racing.com Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Er meget uenig i mye som er sagt av folk her!!! For det første.. Vidar du vil vel neppe ut med prisen på grunn bilen.? men jeg kan ta en tippe liste her.. bil orginal: 70 000 Dypping av bil i syre bad blir fort 40 000 meg bekjent.. Litt småfiks er det alltid på et gammelt kaross.. fort en 10 000.. Å denne clutchen løper fort opp i 20 000.. Gearbox løper fort til en 50 000- 80 000 kommer ann på spec.. Bak aksel kan du fort komme opp i 40 000 på! koed tar jo snart 9500 for en 70% sperre.. da mangler du fortsatt tannhjul.. hus og mye forskjellig! Så skal dette lakkes og styres på med.. lakk er dyrt.. spesiellt dette! jeg betalte 28 000 for min egen lakk og da er jeg god kompis med gutta som lakket.. Så fantasi pris er dette ikke.. Et bra datasprut kommer lett opp i 15000 og så kjører jo vidar her på gromme coiler osv osv.. ergo bare på min lette tipping her så bikker vi fort 300 000.. å da har ikke jeg peiling på hva vidar har betalt for ting.. En kjenning kjører på samme type kasse som vidar men i et annet bil merke.. den klasset seg til 160 000 kr! og da fikk han god pris.. Vidar tipper jeg neppe tar en krone omtrent for og bygge! Tro det eller ei så har min "orginale" m3 kostet meg 300 000 hittil! Vidar lykke til med salget.. Hadde jeg vært ute etter nytt værsting leketøy hadde jeg vært på besøk hos deg for lenge siden og hentet den!
RR Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Er meget uenig i mye som er sagt av folk her!!! For det første.. Vidar du vil vel neppe ut med prisen på grunn bilen.? men jeg kan ta en tippe liste her..bil orginal: 70 000 Dypping av bil i syre bad blir fort 40 000 meg bekjent.. Litt småfiks er det alltid på et gammelt kaross.. fort en 10 000.. Å denne clutchen løper fort opp i 20 000.. Gearbox løper fort til en 50 000- 80 000 kommer ann på spec.. Bak aksel kan du fort komme opp i 40 000 på! koed tar jo snart 9500 for en 70% sperre.. da mangler du fortsatt tannhjul.. hus og mye forskjellig! Så skal dette lakkes og styres på med.. lakk er dyrt.. spesiellt dette! jeg betalte 28 000 for min egen lakk og da er jeg god kompis med gutta som lakket.. Så fantasi pris er dette ikke.. Et bra datasprut kommer lett opp i 15000 og så kjører jo vidar her på gromme coiler osv osv.. ergo bare på min lette tipping her så bikker vi fort 300 000.. å da har ikke jeg peiling på hva vidar har betalt for ting.. En kjenning kjører på samme type kasse som vidar men i et annet bil merke.. den klasset seg til 160 000 kr! og da fikk han god pris.. Vidar tipper jeg neppe tar en krone omtrent for og bygge! Tro det eller ei så har min "orginale" m3 kostet meg 300 000 hittil! Vidar lykke til med salget.. Hadde jeg vært ute etter nytt værsting leketøy hadde jeg vært på besøk hos deg for lenge siden og hentet den! Hvor får folk info fra ? Tenk om halvparten av dere hadde brukt tid i garasjen ,da hadde det vært mye gromt å vile øynene på....
Kentan-racing.com Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Er meget uenig i mye som er sagt av folk her!!! For det første.. Vidar du vil vel neppe ut med prisen på grunn bilen.? men jeg kan ta en tippe liste her..bil orginal: 70 000 Dypping av bil i syre bad blir fort 40 000 meg bekjent.. Litt småfiks er det alltid på et gammelt kaross.. fort en 10 000.. Å denne clutchen løper fort opp i 20 000.. Gearbox løper fort til en 50 000- 80 000 kommer ann på spec.. Bak aksel kan du fort komme opp i 40 000 på! koed tar jo snart 9500 for en 70% sperre.. da mangler du fortsatt tannhjul.. hus og mye forskjellig! Så skal dette lakkes og styres på med.. lakk er dyrt.. spesiellt dette! jeg betalte 28 000 for min egen lakk og da er jeg god kompis med gutta som lakket.. Så fantasi pris er dette ikke.. Et bra datasprut kommer lett opp i 15000 og så kjører jo vidar her på gromme coiler osv osv.. ergo bare på min lette tipping her så bikker vi fort 300 000.. å da har ikke jeg peiling på hva vidar har betalt for ting.. En kjenning kjører på samme type kasse som vidar men i et annet bil merke.. den klasset seg til 160 000 kr! og da fikk han god pris.. Vidar tipper jeg neppe tar en krone omtrent for og bygge! Tro det eller ei så har min "orginale" m3 kostet meg 300 000 hittil! Vidar lykke til med salget.. Hadde jeg vært ute etter nytt værsting leketøy hadde jeg vært på besøk hos deg for lenge siden og hentet den! Hvor får folk info fra ? Tenk om halvparten av dere hadde brukt tid i garasjen ,da hadde det vært mye gromt å vile øynene på.... Du vet jo selv hva det koster og bygge.. Har jo snakket med de på gatebil.. Tror folk tror grom deler vokser på trær og disse kan man betale en neger noen billige grunker for og høste.. alt koster skal det være skikkelig.. siden jeg selv driver og fikser på meg selv og bytter tenner nå så blir høstens prosjekt et billig prosjekt.. m3 3.0 med mls og en scania 16 l turbo.. dette ender på "bare" 25 000.. men regner med toppen 3 løp så er alt i grus.. By the way blir vel noen ruud racing treff neste år og? å såfall tror jeg at jeg denne gangen legger turen innom for og kjøre med de skikkelige gutta!
DreRacing@ Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 det var jo du selv som sa du nesten hadde fått bilen gratis for å delta i gatebil serien. men samma det vel. trenger ikke være sant for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå