maxiim Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Vurderer å sette en turbo i e39'n. Er de noen som veit om hvor de er bra å gjer de hen og om de kommer til å koste mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Kommer vel litt an på hvor du bor i forhold til hvor det er finnes noen som kan gjøre jobben. Prisen er også variabel. Da spesielt med tanke på hva slags utstyr du har tenkt å kjøpe. Det finnes billigdritt , og det finnes gode saker. Det finnes billige verksteder og det finnes dyre. Tror nesten du må sjekke litt selv. Men sånn ca. 30- 50 000.- inkl.alt tror jeg du må regne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Kommer vel litt an på hvor du bor i forhold til hvor det er finnes noen som kan gjøre jobben. Prisen er også variabel. Da spesielt med tanke på hva slags utstyr du har tenkt å kjøpe. Det finnes billigdritt , og det finnes gode saker. Det finnes billige verksteder og det finnes dyre.Tror nesten du må sjekke litt selv. Men sånn ca. 30- 50 000.- inkl.alt tror jeg du må regne med. ok, takk for hjelpa men om i lade turbon på 0,3 - 4 får i masse meir effekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Mer effekt får du nok. Hvor mye er jeg usikker på. Tåler en del disse motorene da , men det er greit å moderere seg litt med tanke på ladetrykk. Da varer moroa litt lenger. Du kan nå sjekke hos turboservice.no og turbofun.no så finner du sikkert den infoen du søker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå