m3e30 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 selge støpeform tl hamman carboninnsug til m3 e36. selve bokse, og man bruker orginale trakter. gi bud! følger med carbon nok til 1 innsug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Minstepris? Evt. bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 4000,-ca. kan ordne bilde viss inntresant., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 blir vel like jalla som de man kan kjøpe på ebay tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myll Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 selge støpeform tl hamman carboninnsug til m3 e36. selve bokse, og man bruker orginale trakter. gi bud! følger med carbon nok til 1 innsug. bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 blir vel like jalla som de man kan kjøpe på ebay tenker jeg. Hvis formen er bra, kommer det jo an på han som skal støpe hvor bra det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 blir vel like jalla som de man kan kjøpe på ebay tenker jeg. hva er vitsen med å si sånt a?? kjøper du ei stope form vet man vel hva man driver med så da blir det vell sånn man vil ha det???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 blir vel like jalla som de man kan kjøpe på ebay tenker jeg. Ubruklig kommentar, det sier det meste om at du ikke vet hva du snakker om. Har man en bra form og dette støpes på riktig vis blir det like bra som et "håndlaget" og meget dyrt innsug! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 alle som støper vet atte forma er alfa omega.. man får aldri ett bedre resultat enn forma er bilder? er ganske intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 blir vel like jalla som de man kan kjøpe på ebay tenker jeg. hva er vitsen med å si sånt a?? kjøper du ei stope form vet man vel hva man driver med så da blir det vell sånn man vil ha det???? en tid tilbake hold jeg på å selge slike ferdig støpte. (ikke fra ebay) og da var det en viss person , som kom med spydige komentarer i salgsannonsen om bla bla bla. så tok bare igjen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 så tok bare igjen, For da er du mye bedre.. Hold dere til reglene for forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 om noen trenger carbonfiber har jeg liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 venter fortsatt på bilder jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sorry ot .Bare lurer på om noen vet hvordan man støper carbonfiber på rett måte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 hehe, forma er støpt på et orgionalt hamman insug. så er helt identisk, og ikke de dårlige ebay jalla greiene som dickhead prøvde å selge. beste er å komme å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå