Rino Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Orginal speil til begge sider. baklyktene som står på bilen på bilde, er vel orginal lyktene som har fått lakk over blinklysene. Bakluke spoiler av merket Pfeba trur jeg den heter, er 3 skruer pr side og den ene skruen har knekt. (er den midterste så burde ikke være noe problem) Pris: bud
Nøstbakken Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Ka vil du ha for for Vinga.. Kos er lakken på den, har samme fargen på min bil." Calypso rød " eller noko sånt..
Rino Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Stemmer at den er calypso rød, pris er jeg usikker på så derfor vil jeg ha bud.
Nøstbakken Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 Stemmer at den er calypso rød, pris er jeg usikker på så derfor vil jeg ha bud. Da blir bude ¨på 500 kr.. Er den fine i lakken eller ? noken sår eller spriker i lakken eller liknande ??
Rino Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Lakken ser grei ut, ingen sprekker eller lignende.
Rino Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Lar den ligge litt lenger, hadde vel håpet på litt mer en 500,- for den. en som nesten er lik koster 2800,- på gs.
Nøstbakken Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Lar den ligge litt lenger, hadde vel håpet på litt mer en 500,- for den.en som nesten er lik koster 2800,- på gs. Oki. Du får si fra viss du ombestemer deg. MVH Øystein N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå