Untitled Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Skulle gjerne hatt tak i venstre bærebru bak som passer til 518 sedan da fortauskanten spiste min av en eller annen grunn. Gjerne i nærheten av Oslo/lillestrøm området. Mvh Fredrick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Hei! Har en 520 Touring 92mod E34. Kan bærebru fra denne passe?? Bor i Spydeberg (5mil fra Oslo) Og selger billig om du er intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 For å være ærlig så har jeg ikke peiling, hvis du kan legge ut bilde eller om noen her veit så kan jeg jo sjekke, pris hadde du tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 For å være ærlig så har jeg ikke peiling, hvis du kan legge ut bilde eller om noen her veit så kan jeg jo sjekke, pris hadde du tenkt? Skal se om jeg kan fikse bilder litt senere.. Kan se om noen svarer [her] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Fått fiksa det? Har skrudd av bærebrua fra E34 Touring'n ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Har en komplett bakstilling til en E34 525. Gis bort mot avhenting. Er i Oppegård. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå