Simen! Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 ønsker å kjøpe en 320 som jeg skal ha til vinter- bil! bilen bør vere i nogen-lunde god teknisk stand. den kan gjerne ha org. fangere osv....ikke intresert i noe som har gått åver 250000 og ikke automat. Prisen bør vere i underkant av 45000. Kan også vere intresert i en e34 520... Send pm om du har noe!! MVH Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 jeg kan lese, og ser du vil ha 2liter. men tenkte bare å nevne at jeg har en e36 318 til salgs for under 20 tusen. eu-godkjent, med endel utstyr, skinn å slikt.. så kan du ta kontakt om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Ok! hmm...var tenkt på ha 2 liter ja, men det hørtest intresankt ut!! vor langt har den gått?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 bumper litt blitt litt desperat nå...finner liksom ikke noe! er open for alt egentli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 sender deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå