Endre87 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Jeg lurer på om noen vet hva som gjør att jeg ikke lyset i taket slår seg på når jeg åpner døra på min E30? ( 4 dørs ) Så om noen vet hva dette kan vere så hadde det vert kjekt om dere roper ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 gåen dørføler kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 gåen dørføler kanskje? Mulig, men nestn litt gått gjort att alle 4 skal vere kaputt da :/ Men jeg vet ikke, får teste om de på delebilen passer en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 hehe, tenkte kanskje en gåen føler er nok til at det fucker opp styringen, er det på min e36, en føler som er gåen og da slår lyset seg på hvis man passerer 25km/t hvis den står på auto.coupelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Denne føleren gir kontakt til gods ( - ), så det kan ikke "ødelegge" systemet om en er gåen. sikringsbrudd o.l er mest nærliggende og tro for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Denne føleren gir kontakt til gods ( - ), så det kan ikke "ødelegge" systemet om en er gåen. sikringsbrudd o.l er mest nærliggende og tro for meg. har sjekka sikringene og, men vet ikke hvor den sikringen er i sikringsboksen siden jeg ikke har boka med oversikta. Noen som vet hvilket nummer den er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Nr 6. 7.5 A skjekk også nr. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå