laffy Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Kollega på jobben selger en orginal norsk m5, ikke ombygd. V8 panser og grill, rieger takvinge og framfanger. Bilen står i Bergen. Ny pris 119000 Innbytte bil/båt/r-sykkel vurderes. Eieren kan nås på tlf 91683471 Bilen er solgt.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1971346 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Hvis han hadde fått på plass den gamle fangeren og de originale felgene, så hadde han kanskje fått mer respons og mer penger for bilen. Plast og billige felger ødelegger en ellers flott bil i mine øyne. Sorry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Hvis han hadde fått på plass den gamle fangeren og de originale felgene, så hadde han kanskje fått mer respons og mer penger for bilen. Plast og billige felger ødelegger en ellers flott bil i mine øyne.Sorry OT Sier noe der, likte spes ikke felga på den, men smak og behag d der:) Første gangen jeg har sett en M motor som er farga Men når jeg tenker meg om har jeg bare sett M3 motorer, og ikke M5 Sorry OT! Ellers en grom bil, til en OK pris:) Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffy Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 skal være enig i fangeren, faller ikke i smak hos meg heller. Men uansett så er det en billig bil i forhold til de andre på autodb som er ombygde, denne er tross alt orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Er rimelig sikker på at 1992-mod har 340hk og ikke 315hk støtter meg uansett på den plastfangeren i front, hadde heller satt på en original fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Er rimelig sikker på at 1992-mod har 340hk og ikke 315hk støtter meg uansett på den plastfangeren i front, hadde heller satt på en original fanger 3.6 ltr på bilde altså 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffy Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Skal være mer enn de orginale 315 hestene i bilen i følge eieren. Er chip, kvassere kammer og supersprint eksos. Viss noen er interessert er det bare å kontakte eieren for mer informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raketten Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 er dette den bilen som sto ribbet på viking ? isafall synes jeg prisen er feil hva motor angår vet ikke jeg men eksosanlegget sto at det var til 530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Dere burde lese prioritert tråden, hvor det står hva dere burde tenke på før dere legger inn innlegg. La han få selge bilen uten alle kommentarene om utseende osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffy Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 er dette den bilen som sto ribbet på viking ? isafall synes jeg prisen er feil hva motor angår vet ikke jeg men eksosanlegget sto at det var til 530 Bilen var vel ikke akkurat ribbet, den stod uten felger og panser/fanger, og med toppen demontert pga at topp-pakningen var gåen. Hva pris angår må vel nesten en eventuell kjøper ta opp med selger. Syns jo det er litt feil at folk som ikke er interessert i bilen begynner å kommentere at fanger og felger er stygge osv, men det er jo ganske vanlig når man lager en salgsannonse på ett diskusjonsforum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffy Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Ny pris, 119.000 Dette må da være billig for en orginal norsk m5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg