patte Skrevet September 17, 2008 Skrevet September 17, 2008 hey trenger litt hjelp her med sete på bmw'n min skal bytte wire slik at sete går fram så folk kan komme i bak sete... men ossen får jeg av ryggen eller slik at jeg kommer til.?? jeg har skinn sport stolene vis dere skjønner ... det er vel noen som har byttet detta før ??
DANI Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 du må bare vrenge av skinet på stolen,du ser d går litt inn når du ser mellom bak-plata og selve skinet der drar du det bare ut fra er ikke så vanskeligt
babjorn Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Sitter små sorte splinter rundt hele seteryggen så skal bare være å dra ut,hvis det er akkurat samme måte som stoff stolene.
patte Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 finne rikke no klips noen andre som vet om ossen jeg får dem ut eller hva mye et verkstede skal ha for og bytte det vis jeg har wiren ??
Thomaz Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Bare å "vrenge" av skinnet.. Så ser du det på bak sia..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå