Gå til innhold

BMW E28 528i selges!

Alecken
 Share

Anbefalte innlegg

Perlitgrå BMW E28 528i 84'

Bilen selges som rep. objekt/prosjekt. Grunnet at jeg ikke har tid til å gjøre den ferdig selv på grunn av skole.

Lakken er noe dårlig grunnet at jeg gikk tom for klarlakk. Men ser grei ut på litt avstand. Desverre har ene døra fått seg en trøkk fra innsida slik at den tar borti framskjermen og ikke kan åpnes skikkelig. (Trilla bilen og døra tok borti en port). Ellers har bilen lite rust, går godt og er grei å se på. :)

Har skilt men må gjennom EU for å beholde de. Bilen har endel snacks:

- Komplett Recaro skinn interiør (grått og sort)

- Momo ratt

- M-tech sideskjørt, bakfanger, hjulbuelister og spoiler

- M535 eksos med simons endestuss følger med

- 16" kantfelger med helt nye dekk

- Green filter

Det som er igjen for å få den godkjent er såvidt meg bekjent å bytte dempere fremme, skifte eksosen som følger med, skifte en bærekule og en hjelpesnekke (følger også med) så kan den vises. Det er også nye bremseklosser og diverse andre deler på den.

Mangler et par smådeler her og der som ikke er montert men det meste følger med.

IMG_8076.jpg

IMG_8074.jpg

IMG_8079.jpg

IMG_8080.jpg

IMG_7944.jpg

IMG_7891-1.jpg

Bilen står i Florø/Sogn & Fjordane

Kom med bud! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har nylig vært rustsveiset en del. Så svært lite rust. Litt på ene dempertårn.

Dette er en så og si "ferdig" bil. Fikk 2'er feil for kappede fjører, hjelpesnekke, bærekule og eksos. De sistnevnte delene følger med. Bilen er kjørbar osv.. så dette er en meget god pris med tanke på alt som er på denne bilen. Må på Eu, thats it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...