Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg byttet nettopp nærlys-pærer på min e36.

Etter dette har alle begynt å blinke på meg, da mine gamle va 100w og disse nye er 55w, reknere jeg ikke med at styrken er formye. ellers passer bare pærene en vei (H7) så det kan vel heller ikke vær feil. Tror kanskje at det kan vær motorene som justerer høyden som kan ha klikket litt. Hvordan få justert dette ??? Tror dem lyser en del mye oppover.

Skrevet

Motorene fungerer, opp og ned.....men føler liksom at dem har klikka og gått 14 runder rundt slik at reflektorene går oppover. H7 passet iallefall rett i, og det som sto i før?? Fant ingen justeringsskruder, derfor jeg trodde at de måtte justeres elektrisk på motorene?

Skrevet

Da er det kanskje feil pæretype da, er det slike pærer som på en måte er halvdekt på oppsiden....H7 som jeg har er blanke helt rundt....skal ut med lommelykt og se om jeg finner justeringene da. Men dumt å begynne å justere dersom det er pærene som er feil..... alltså, nærlys på e36, H7 eller H1 ??

Skrevet

Min har også H1, men har hørt at de siste E36 modellene gikk over til H7 så er ikke sikkert at du er helt på jordet.

Mulig det er jeg som er det nå da men, mener jeg har hørt det en plass :?

Skrevet

10 LONGLIFE BULB 12V 55W H7 4 09/1994 63217160781 $14.06

10 BULB 12V 55W H7 4 09/1994 63217160780 $15.62

FOR VEHICLES WITH

NATIONAL VERSION JAPAN

L807A=YES

10 BULB 12V 55W H1 4 63217160777 $8.93

10 BULB H1 PLUS 12V 55W 4 07500003923

$8.93

står jo både H1 og H7 på den siden.....

Skrevet

Står H7 på selve refelektoren der pæra skal i, så det er nok rett. har nå prøvd å justere reflektor med skrue på toppen av lykt, uten resultat. Når jeg står ca 2m fra veggen lyser faktisk nærlysa ca 20-30 HØYERE enn fjernlysa. Det er vel kanskje ikke så normalt? Tror det må justeres noe på motorene jeg, dem lyser veldig parallellt også, så dem er liksom ikke skeive.

Skrevet

NAF fikser biffen for 50,- for ikke-medlemmer, og gratis for medlemmer!

Ikke still på slikt selv. Har du ikke råd til en 50-lapp, så har du ikke råd til bensin 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...