BMW-Coupe Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Heisann folkens! Da har det seg slik at jeg 1 stk "Gardin" i bakruta mi på coupen.. Jeg har også 2 stk subb, så når jeg setter på minimalt med styrke, så er d *rist, rist* all the way! Noen som har tips angående montering av disse, slik at jeg slipper den jævla ristinga! Sikkert et dumt spørsmål men...:/ Trenger også noen tips for å få mer bass inn i coupen! -BMW-Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 hmmz... Om den rister så sinnsykt har du vel nok bass i den ? : p hehe Du kan jo prøve å ta ned armlenet midt i baksetet, eller lage bassreflexrør i hattehylla: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Har du bilder av et bassrefleksrør? Nok bass nei? blir d aldri nok av:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Bilde å bilde.. Det er jo rett å slett bare ett hull i hattehylla di da, som du kan tre ett plastrør med kon i begge ender gjennom.. konen er for å hindre blafrelyder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 hadde å gardin før... rister av ingenting! Jeg stappa noe sort gummi nedi så den står i spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå