BMW-Coupe Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Heisann folkens! Da har det seg slik at jeg 1 stk "Gardin" i bakruta mi på coupen.. Jeg har også 2 stk subb, så når jeg setter på minimalt med styrke, så er d *rist, rist* all the way! Noen som har tips angående montering av disse, slik at jeg slipper den jævla ristinga! Sikkert et dumt spørsmål men...:/ Trenger også noen tips for å få mer bass inn i coupen! -BMW-Coupe
Gjest Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 hmmz... Om den rister så sinnsykt har du vel nok bass i den ? : p hehe Du kan jo prøve å ta ned armlenet midt i baksetet, eller lage bassreflexrør i hattehylla: )
BMW-Coupe Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Har du bilder av et bassrefleksrør? Nok bass nei? blir d aldri nok av:D
Gjest Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Bilde å bilde.. Det er jo rett å slett bare ett hull i hattehylla di da, som du kan tre ett plastrør med kon i begge ender gjennom.. konen er for å hindre blafrelyder..
lloydsb Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 hadde å gardin før... rister av ingenting! Jeg stappa noe sort gummi nedi så den står i spenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå