mropsahl Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 her er min BMW, har hatt den ca 2 mnd så det er gjort litt med den. har skifta baklykter og senka den 60-40. det sitter 18" orginale BMW felger 18"*8 forran med 225 40 og 18"*8,5 bak med 255 35. ønsker ris og ros på ting jeg kan gjøre og ikke burde gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 det er ikke nye baklykter og senkesett på bilen på disse bildene jeg har lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 m-plast og grøftelys hadde ikke vært feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 denne bilen er nå plukket i deler siden jeg kresja si ifra hvis det er noe du vil kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå