ElReyLoco Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Vil selge bilen min, da jeg ikke har mulighet til å ordne de irriterende småfeila pga manglende kompetanse og penger. Men ellers er dette en helt grei bil, for den som har litt tid til overs Eu- godkjent til 2010 og årsavgift er betalt. Feil : - Sentrallåsen er vrang - Takluka er defekt, antageligvis pga vaier'n. ( ikke elektrisk ) - Litt tikking - Noe overflatisk rust. - Slitte dekk på original bmw alu.felger 16" 205/55 - Ruta på høyre siden bak knuste, har bytta, men ikke giddi å sota det. - Elektronikken på høyre side funker ikke, er en ledning som henger løst, og har mine meninger om at den skal være ett sted i døra. Send PM for mer detaljert liste, orker ikke å skrive inn alt her. Sitter også anlegg i den : 4 diskant høytaler, 2500w forsterker til kassa på 2X10" og 1000w til diskanta. Skal disse følge med vil jeg gjerne ha ett tillegg i prisen da PS : Ikke døm meg utifra hvordan bilen er, jeg ble lurt av forrige eier, og har ikke fått kontakta han siden jeg kjøpte den da han dro på utenlandsferie. ( idiot ). Jeg har prøvd å stelle den så bra som mulig, men innrømmer at det ikke er vits at jeg prøver, pga tidsmangel,pengemangel og kompetansemangel. Kom med seriøse bud, jeg har lagt den ut på Finn.no for 19 000 men prisen kan diskuteres. Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElReyLoco Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Den har gått ca 265 000 km nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElReyLoco Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElReyLoco Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Vil selge bilen min, da jeg ikke har mulighet til å ordne de irriterende småfeila pga manglende kompetanse og penger. Men ellers er dette en helt grei bil, for den som har litt tid til overs Eu- godkjent til 2010 og årsavgift er betalt. Feil : - Sentrallåsen er vrang - Takluka er defekt, antageligvis pga vaier'n. ( ikke elektrisk ) - Litt tikking - Noe overflatisk rust. - Slitte dekk på original bmw alu.felger 16" 205/55 - Ruta på høyre siden bak knuste, har bytta, men ikke giddi å sota det. - Elektronikken på høyre side funker ikke, er en ledning som henger løst, og har mine meninger om at den skal være ett sted i døra. Send PM for mer detaljert liste, orker ikke å skrive inn alt her. Sitter også anlegg i den : 4 diskant høytaler, 2500w forsterker til kassa på 2X10" og 1000w til diskanta. Skal disse følge med vil jeg gjerne ha ett tillegg i prisen da PS : Ikke døm meg utifra hvordan bilen er, jeg ble lurt av forrige eier, og har ikke fått kontakta han siden jeg kjøpte den da han dro på utenlandsferie. ( idiot ). Jeg har prøvd å stelle den så bra som mulig, men innrømmer at det ikke er vits at jeg prøver, pga tidsmangel,pengemangel og kompetansemangel. NY PRIS : 17 000 KR!! Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 ut ifra bildene ser det ut som jeg kan by deg 6000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElReyLoco Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Ja, vel ? Og hvorfor det må jeg si? Er den ikke verdt mer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Noen spesiell grunn til at du skal selge? Jeg har en Mondeo stv 1.8.td som vi kan bytte hvis du er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElReyLoco Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Det er kun pga de småfeila og dårlig økonomisk råd jeg selger bilen. Send bilder og info om Mondeoen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 ut ifra bildene ser det ut som jeg kan by deg 6000kr.. saklig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElReyLoco Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 hehe, syns ikke jeg heller ass xD ganske så usaklig egentlig :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElReyLoco Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 den så ikke så ille ut ifra bildene da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElReyLoco Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg