Ralph Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Burde jeg bare gå for 0w-40 edge sport eller har noen noe annet å anbefale? Når motoren er kald tikker den i ca 2 sec før olje trykket kommer skikkelig. Noe rense middel jeg burde bruke i den gamle olja og kjøre en tur med? fikk anbefalt noe men husker ikke hva det heter og hvor jeg eventuelt får tak i det. Takk for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Har brukt QMI innvendig motorvask med godt resultat på en Audi tidligere, så det er et produkt jeg vil gå god for Eller kan du vel ikke ta feil med Edge olja til Castrol... Selv har jeg bestilt meg ny olje fra Royal Purple Oil nå, kan skaffe grei pris på den om du er interessert, send i så fall PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 kjøp fx1 olje å kjør me det i 1000 km før du bytter. det skal funke har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå