Robben Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Hei! Jeg har en 1998 E36 318i som jeg har veldig lyst til å bytte motor i, er ikke fornøyd med motoren som står i. Har ikke lyst til å montere turbo. Lurer litt på på om jeg skal gå til innkjøp av en skremt Is-motor eller en 328 motor. Er det mye modifikasjoner for å bytte ut motoren og få det til å virke? Noen som har noe tips?
Martins Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 så lenge du har 4er nå ville eg da godt for is,du vi lettere kunne få dette godkjent.siden du har 4er godkjent nå.vet ikkej kor mye arbeid det er og bytte til 328 men det blir jo 6er å mye som må nytt av bremser sov med gokjending
AlXz Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 For å få godkjent 6-er i 4-er reg bil må du nok kutte ned på passasjer plasser pga vekt på fram og bak -aksel. Du må søke om ombygging til BT -FØR- du starter ombyggingen. Må ha skivebremser bak med IS motor også tror jeg. Og ventilert foran (??) Men med IS'n er vel vekta den samme (??)
LordPalo Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Strengt tatt så trenger du jo ikke å opplyse til noen at du har byttet motor heller
Torbjørn H Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Strengt tatt så trenger du jo ikke å opplyse til noen at du har byttet motor heller Men strengt tatt burde han det uansett!
BMW-Coupe Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Strengt tatt, kjøp en med 6er istede.
LordPalo Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Til alle kverulanter. Han har allerede en 318i. Denne vil han bytte motor i.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå