Friksen Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Flott bil i meget bra stand! Nye deler i 08: Topp pakning(komplett slipesett) og bolter Vannpumpe og thermostat. br.klosser foran br.klosser og skiver bak rep av drenering av takluke..fikk vann inn på passasjer sia:( Pirelli piggfrie dekker(står på nå) blinklys på skjerm.. og sikkert mere dill dall jeg ikke husker.. Eskenytt Defa pakke med blokkvarmer og kupevarmer følger med! Telefon og ladestasjon m/handsfree system Tyverialarm er koblet ut..har ikke fått forsket noe på den.. 15" sommerfelger som er meget fine men trenger to nye dekker te neste år.. ABS er koplet ut. Prisant 25 000 Vegard - 920 31 746 - Porsgrunn Førerstolen er Strøken den oxo..men bruker trekk da jeg stort har arbeidsklær på meg. Kan ta flere bilder om ønskelig.. meget fin utvendig og relativt strøken inni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Det her var interessant! Er det noe rust på den? Hvor og hvor mye, i så fall...? Så du skrev at den var meget fin utvendig, men kan jo aldri vite.. Har du noen bilder av sommer-hjulene? Jens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Litt o/t, men hvor fikk du kjøpt kupevarmer osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Hei! Er litt rust nede på dørene detsverre.. ingen "farlig" rust! er absolutt en bil som er verdt å holde ved like! er en rustflekk på den ene forskjermen oppe ved kanten.. så noe småtterier er det etter 21år på norsk vei.. Har sveiset et bitte lite hull ved jekkfeste h.s.f etter utskjæringa ble vel hullet på 1cm x 7cm.. Ellers er bilen tecthylert fra tidligere.. Var å skrudde av et hengerfeste på en huggebil i går.. så skal slipe vekk den rusta som er på det og lakke i natt.. Sommerfelgene er kjempefine..men synes ikke di har noe på denne bilen å gjøre.. er kjedelige 5eiker`s "billi" felger Kupevarmer`n har jeg bestilt via meca. samt en ny thermostat for jeg synes ikke tempen blir bra.. Har egentlig akkurat kjøpt denne og har mest lyst til å ha denne.. men har fått et kjempebra tilbud om å handle bilen til fadern.. Kjøpt av en kammerat av meg som jeg har skrudd for når det har vert noe.. så det som er byttet tidligere i år kan jeg garangtere:) Eiern før dette var helt sinnsyk nøye vist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Ingen ulyder og plukk...? Hvor langt har den gått?! Alt det mekaniske fungerer som det skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Interessert i å bytte i en E30 325iX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 eneste er hjullageret h.s.f men det skal jeg bytte så fort som mulig samt montere hengerfeste og bytte gymmistrikk til bakre exsospotte. Ellers fungerer alt som det skal.. km stand er vel litt over 230k.. Legger ut et par bilder fra i dag.. legger ut flere i kveld.. Dette kaller vi skikkelig låsebolter:) legg merke til at det står bmw på nøkkelen til og med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Felgene er bare katte vasket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Heihei pen bil! Solgt? Er det ABS på den? Rust rundt fjærtårn fram? Mulig med bilder av motor rom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Ojsan sto jo at det var abs hvorfor er den koblet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 eu ok når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Hei hei! Bilen er eu ok fram til Juni 2009.. Abs er defekt på begge forhjulene vertfall.. v.s def. ledning og h.s.f så er det nok bytta fjærben uten abs hull.. eller vertfall så er det en sånn støvkappe som gjør at du ikke får på hjullager me abs ring på..så den måtte jeg banke av.. Glemte å legge ut rustbilder.. Det er en noen flekker nede på dørene som er tatt opp mellom årene og så er det litt rust i hjørne på dørblandet v.s.b og litt foran på skjermen og noe antydning her og der.. Så er jo ikke dumt å sandblåse dette til våren i gjenn å grunne fra lista å ned på hele v.s med 2k grunning og eventuelt lakke selv vis du er stø på handa:) Omreg avgift er inkludert da det er ikke mere en 3-4 uker siden jeg regga den på kjærringa.. er vel 2månder det gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Bare ut av nyskjerrighet. Hva er oppnedknappen på varmeapparatpanelet til? Ser ut som en veldig fin bil. Hadde kjøpt den hvis jeg hadde vært i markedet for ny bil. 87 er jo den beste årsmodellen. Det nye interiøret, rattstammen osv. Skulle gjerne hatt en 87 selv, men jeg er for glad i min til å selge :/ 25 000 er ingen upris for denne. Kjøpte min 85 for 20 000, og den var rustete og hadde nesten ikke en eneste foring som var hel. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 takk takk:) Den er til takluka.. tilt og inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 bumpi bump.. defa kupe og motorvarmer er montert, så nå kan bare vintern komme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg