Dehghan Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Er ikke cd spiller i dashbordet på 7serien, bare cdveksler bak, noen som vet hvor jeg kan få tak i evt original cdspiller som passer, er jo noe mindre plass i dashen så. Skulle gjerne hatt mp3 spiller så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Du kan jo begynne med hva slags 7-serie det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Ja okey, sorry, dette er en 1996 mod e38 728ia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Usikker på om det finnes noe alternativ der. Selv om du bygger om til navi, så er det kassett eller MD bak skjermen. Tenkte også at det var en ulempe å ha skifter bak da jeg fikk det, men det tenker jeg aldri over lenger. Syns det er helt supert. Savner aldri å ha CDene slengende rundt inni bilen, og distraheres med CD-bytting under kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 skifter bak funger helt greit ja, skulle hatt en mulighet til skifter som leser mp3 cd-r men det er vell litt optimistisk.. eller fått en enhet man kunne koblla inn dær som støtter minnebrikke ellerno sånt blir kanshe litt heavy modifikasjon.. trur jeg, da kan man like vell gå hele veien og gå for carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Er vanlig din størelse på kasetspileren i den e38n jeg har stående. Skal vell passe fint med en orginal e36 eller e34 cd spiller vill jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 jepp men, den støtter vell ikke mp3.. var det ikke det, det var snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå