elmirh Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 hei, er veldig interresert i å kjøpe en effektforsterker av typen cerwin vega a2.6kw2. skl drive 2 stk cerwin vega cls215 høytalere med. hadde vært veldig takknemlig om det er noen her som har en slik eller vet om noen som har...
Adrian_525 Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 jeg har en carver som kostet 17 000 kr ny jeg skal selge den for 7000 kr eller høystbydene... jeg bor i bergen driver 2 stk. cerwin vega cls 215 det er bare til og komme og prøvelytte denne driver de helt fult ut
Adrian_525 Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 ring men hvis du er interisert 980 900 16
Adrian_525 Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 ikke for og være frekk men de som har cerwin vega forsterkeren vet ikke hva forsterker er fordi carveren knuser cerwin vega forsterkeren fordi den er faktsik ikke så god har hatt tonnevis av forsterkere og carver er det beste jeg har hatt hittil... nad var og bedre en cerwin vega forsterkeren
elmirh Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 hei tar kontakt med deg i morgen jeg, er på reise nå..
AlXz Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Har en Dynamic Precision PA700 forsterker jeg har brukt til å drive akkurat samme høytalere som du har Villere forsterker enn dette tror jeg du må lete lenge etter http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83394
elmirh Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 hva hadde du tenkt deg for delefilteret og den forsterkeren da ??
elmirh Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 eller har du solgt siden du ik svarer
bergeee Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 har en cav forsterker som jeg bruker på et par cerwin vega 215 classic. har hørt ganske mye på de høytalerene. har jobbet på HIFI Klubben. og testa det aller meste. på dissa. og kan ikke si du finner en forsterker som spiller bedre en denne til under 15 tusen ny. selger den for 4 tusen pga skal kjøpe BMW nåXD
ES Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 har en cav forsterker som jeg bruker på et par cerwin vega 215 classic. har hørt ganske mye på de høytalerene. har jobbet på HIFI Klubben. og testa det aller meste. på dissa. og kan ikke si du finner en forsterker som spiller bedre en denne til under 15 tusen ny. selger den for 4 tusen pga skal kjøpe BMW nåXD Trådstarter har kjøpt forsterker for lengst, men jeg er på jakt etter effektforsterker også. Hvor holder du til? Er du fra Bergen?
bergeee Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 har en cav forsterker som jeg bruker på et par cerwin vega 215 classic. har hørt ganske mye på de høytalerene. har jobbet på HIFI Klubben. og testa det aller meste. på dissa. og kan ikke si du finner en forsterker som spiller bedre en denne til under 15 tusen ny. selger den for 4 tusen pga skal kjøpe BMW nåXD Trådstarter har kjøpt forsterker for lengst, men jeg er på jakt etter effektforsterker også. Hvor holder du til? Er du fra Bergen? jeg holder til i telemark. men koster jo ikke mer en 150-200 og sende;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå